Türkiye İnsan Hakları ve Eşitlik Kurumu Başkan Yardımcısı Ömer Faruk Dilgen, Engelli Hakları Ulusal Eylem Planı (2026-2030) Çalıştayı’na katıldı.
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş’ın açılış konuşmaları ile başlayan çalıştayda, engelli bireylerin haklarının güçlendirilmesine yönelik politikalar, erişilebilirlik standartlarının geliştirilmesi ve toplumsal kapsayıcılığın artırılması konuları ele alındı.